Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 нов собственик .. въпросс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не знам защо, му скочихте на момчето. Мисля че имаше предвид, дизеловите двигатели. Където ако сменяш съединител, по-добре смени и маховика. А не след няколко месеца, пак да отваряш.
    Трябваше просто да се изкаже, по-конкретно. Ей, опасни тролчета сте.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
      Не знам защо, му скочихте на момчето. Мисля че имаше предвид, дизеловите двигатели. Където ако сменяш съединител, по-добре смени и маховика. А не след няколко месеца, пак да отваряш.
      Трябваше просто да се изкаже, по-конкретно. Ей, опасни тролчета сте.
      И кое е по доброто, имам перфектен оригинален маховик и да го сменя, защото някой решил, че е по добре. Браво. Скъпо и ненужно. Сваляне и качване на скорости струва 150 лв. Маховик 1000, с неизвестно качество.
      Ако механика не може да прецени дали е за смяна, значи е за друга професия.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Много бензинови двигатели вече също са с демферен маховик, не са само дизелите!
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • #19
          @lordlines, ти може да имаш перфектен маховик. Ама това не е гарантирано, за 90% от внесените коли. Дето са на '160 хил километра', карани от баба с бастун.
          А колко е компетентен механика, дето ще сменя съединителя, е друг въпрос. То куцо и сакато, с ремонти се занимава.

          Comment


          • #20
            Ще отидеш при компетентен, който с един поглед може да прецени дали е за смяна. Той е единствения човек, който може да направи оценка.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
              @lordlines, ти може да имаш перфектен маховик. Ама това не е гарантирано, за 90% от внесените коли. Дето са на '160 хил километра', карани от баба с бастун.
              А колко е компетентен механика, дето ще сменя съединителя, е друг въпрос. То куцо и сакато, с ремонти се занимава.
              Дори да е на 160к и карана от бабка с бастун, пак не е гаранция.
              https://youtu.be/JxCQ1n6e7kI


              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                Не знам защо, му скочихте на момчето. Мисля че имаше предвид, дизеловите двигатели. Където ако сменяш съединител, по-добре смени и маховика. А не след няколко месеца, пак да отваряш.
                Трябваше просто да се изкаже, по-конкретно. Ей, опасни тролчета сте.
                Ти колега и с всяка смяна на маслото можеш да сменяш маховика ако искаш... ей така за по-сигурно!
                Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                Comment


                • #23
                  Ти преди да се изкажеш неподготвен, да беше чел, за какво се говори.

                  Comment


                  • #24
                    Всеки по-компетентен майстор след като свали кутията и съединителя може да диагностира маховика дали е за смяна или не. Не е нужно с всяка смяна да се сменя маховик, особено на автомобили новвнос, както беше се изхвърлил един колега по-назад.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #25
                      Майстора какво каже е едно, какво е ралното състояние на маховика, е друго. Маховика е скъп и малко хора ще го сменят, по типична черта на нашенеца. А каква е разликата, дали колата е нов внос или е карана тук? Джамбазите ги внасят на над 300 хил километра. Ама тук си мислим, че колата ни е на 180 хил. км. А с очите си видях 5 годишна кола, която беше на над 280 хил км и я превъртяха на 80 хил. Защото в Западна Европа купуват дизел, за да го карат много. Поне по 20-30 хил. км на година, че и повече. Лично съм виждал не една дизелова кола още в автокъщата, дето маховика издава специвичните звуци на умиращ. Когато я караш, на място нищо не чуваш. И майстора вика - нощи му няма, карай така, щото е скъп и няма смисъл да го сменяш сега. Ще те изкара, още известно време.
                      Не казвам че е задължително, когато сменяш съединител да смениш и маховика. Но трябва да се подготвиш и за този вариант. Че после, работа става двойна, а може и повече проблеми, да си навлечеш. И се почва плюене за дадената марка, колко лоша кола била. Пък то, виновен този дето я кара, че не я поддържа, както трябва. И пести, от части.

                      Comment


                      • #26
                        Е и, моята е на 300 000 и маховика е идеален. Да го сменя, защото някой в интернет е преценил така?
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          аз като си смених съеденителя си смених за по сигорно и семерингата на коляновия вал че ако протече след това аде пак отначало
                          alfa romeo 156 1.9 jtd 105 kc
                          alfa romeo 147 1.9 jtd 116 kc

                          Comment

                          Working...
                          X